AF

Har varit på arbetsförmedlingen idag. Fattar inte varför jag ska springa där.. Ska ju liksom ha barn om ca 27 dagar.. SHIT vad tiden går fort! Kommer ju inte få gå över tiden nått speciellt heller i o m att det är ett stort barn och jag har diabetes.. Så har jag inte fått tills jag är i v 39+6 så ska de väl sätta igång det.. Lite läskigt är det allt.. Men, men.. så kan det vara.. Anders är ute o går med Bossi o en kompis ute vid där hans föräldrar o bror bor. Jag orkade inte hänga med. Har ont i ryggen. Men jag var ju med på promenaden i förmiddags så jag kanske får nöja mig med det för tillfället..

Annars så händer det inte så mycket för tillfället. Jag går här o väntar o väntar. Mår bra ena stunden o dåligt nästa. Inte lätt att planera något när man håller på o mår så.. Man vill liksom inte riktigt ställa in sig på nått för det känns som om man bara blir besviken sen..

Ja, ja..

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund o vila innan dom kommer hem från sin promenad.. :-)

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback