Arbetsförmedlingen

Idag är det dags igen.. Ska snart åka till arbetsförmedlingen.. Roligt värre.. Ska vara nån skola som kommer o informerar om nån utbildning.. inte speciellt intressant kan jag inte påstå.. Men det är ju obligatoriskt så måste ju dit tyvärr...
Känner absolut inte för det.. Jag har ont i kroppen o är trött, fattar inte att det ska behöva vara såhär.. Bara för att mina papper inte är klara på försäkringskassan. Om de hade varit det så hade jag nog börjat ta av mammadagarna så kunde jag strunta i AF just nu, men det går ju som sagt inte..

I eftermiddag ska vi nog åka till skogen en sväng.. Kan vara skönt att komma ut o få frisk luft.. o har jag tur så sätter det igång efter det.. Har ju haft mycket mer sammandragningar igår och idag än vad jag haft tidigare.. :-)

Nej, nu är det dags att åka. Det börjar ju klockan 13.00...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du din lilla filur.. jag har ringt dig två gånger. Har jag verkligen rätt nummer? Hm, inget svar med det kommer fram signaler.

AMS är väll alltid roligt ;)

Puss å kram

2008-04-21 @ 17:29:10
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback