*gäsp*

Har sovit skapligt i natt men är ändå fruktansvärt trött.. Skulle lätt kunna somna nu, men det är inte så bra.. Anders brorson är här.. O visst Anders är ju hemma, men kanske inte så snällt o lämna honom med både honom o Bossi..

Blir en väldigt lugn dag i dag eftersom lillen är här..

Fick vårt nya köksbord idag med. Vi bytte ju med syster yster.. Bordet hon hade var ju LITE för litet i hennes kök.. hehe.. var ju tvungen o flytta bordet för o kunna öppna frysen ordentligt.. inte så kul kanske..
O vi ville ju ha ett större bord så det blev ju perfekt att vi bytte..
Det "nya" bordet blev kanonbra i vårt kök! Ser mer ut som ett kök på något sätt nu..
Ja, det kändes bra i alla fall.. :-)

Nej, nu ska vi ut o gå med Bossi tror jag.. börjar nog bli dags..

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback