lördag

O vad är det som är så himla roligt med det då? Har sovit pissdåligt i natt.. Haft ont i höfterna o i ryggen.. Det har spänt i magen och så har jag ju varit uppe o kissat x antal gånger.. Jobbigt. Så jag är inte direkt pigg idag.. Har dessutom fortfarande lite ont i kroppen..

Gick inte alls bra att äta frukost.. Tog alltså nästan en timma o få i sig lite fil o musli och en smörgås.. Mår bara illa.. så får ta en tugga o sen vänta ett tag...

Så typiskt att jag mår så när Anders jobbar.. F*n!!

Usch, vill somna igen o vakna o må bra! Vet inte hur jag ska orka resterande tid om jag ska må såhär resten av tiden..
Kanske skulle jag börja tänka mig lite för o inte följa med o gå i skogen jämt o sådär.. Kanske blir lite för mycket för min kropp just nu.. Ehh.. jag vet inte.. Nu ska jag lägga mig o kolla lite på tv o slappa... orkar fasen inte ta tag i nått just nu!

ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback