Molly

Nu börjar vi komma in lite i en normal vardag.. Men det är mycket kvar att komma in i.. Men nu är hon ju här i alla fall, våran lilla prinsessa! 23/4 tittade hon ut efter ett tags slit. 4290 gram vägde hon och hon var 52 lång.. våran "lilla" tjej.. Men vi visste ju att hon skulle vara stor i o m att jag fick diabetes.. Så jag är glad att hon kom tre veckor tidigare än vad som var planerat.. Fattar inte när jag tittar på henne att hon kommer från mig.. helt sjukt.. o så är hon ju såklart världens sötaste! image11

Blev ju kvar på BB några dagar då lillan var tvungen att ligga i solsäng för sin gulsot. Men nu är det bättre..

Nej, nu ska vi klä på oss o gå till affären..
Ha en underbar dag! För det tänker vi ha! :-)

image28


Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Ni är för söta. Jag och Olof önskar er all lycka.

2008-04-30 @ 11:42:37
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: JOHANNA

får så mycket gratulera :)

2008-04-30 @ 12:25:57
URL: http://preciiious.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback