Svullen

Jag är så fruktansvärt svullen i mina fötter, ben och det kommer mer och mer i händerna också.. Mina fötter o smalben är fan som klubbor för tillfället så svullen är jag.. Får knappt på mig skorna och allt känns jobbigt.. Vet inte vad jag ska göra. Känns som om jag gör allt man kan för att underlätta men det blir inte bättre.. t o m på morgonen så är jag svullen alltså direkt när jag vaknar.. Jobbigt värre.. vill att pyret ska komma nu, orkar inte må såhär i kroppen mer!
Vill ha min bebis o snosa på i stället!!!
Fatta att det bara är 25 dagar kvar till utsatt datum.. Helt konstigt är det. men samtidigt helt underbart.. :-)

Har ju fått hem nya bilen också.. så underbart. O vi kollade idag så både Bossi o barnvagn får plats i bagaget och det var inga problem när vi väl listat ut hur vi skulle packa in det.. :-)

Nej, nu tror jag att Anders är på G in så då ska jag ut med Bossi.. Känner att jag behöver lite tid själv o då är det utmärkt att ta en promenad.. hehe..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vad har ni köpt för bil? en volvo? du ditt nya nummer har jag det? är det 076 nummret?

Saknar dig lilla stumpan.
Ev ska vi till Motala 26/4 - 27/4. ska vi ses den 27/4 är ju över en månadsen nu om inte mer :p

Puss åkram.

2008-04-17 @ 22:27:57
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback