Valpkurs

Idag har vi varit på den tredje valpkursen.. Det gick bra, men Bossi tyckte att det var lite långtråkigt idag. Gick lite för långsamt för henne. Men, men.. nu väntar jag på att hon ska vakna så vi kan ta en liten promenad.. Men det blir en liten en, ska ju inte vara uppe o springa för långa stunder pga svullnaden i benen. Men jag blir ju så rastlös!! Fattar inte dom som tycker att det är skönt att göra ingenting. Okej, nån gång ibland.. Men inte jämt! Det är så himla tråkigt..
Jag menar vad ska man hitta på? visst, det är skönt att ligga o titta på en film.. men det är en film, inte tre på raken.. Ja, ni fattar..

Nu ska jag väl inte gnälla mer.. eller det är min blogg.. jag gnäller hur mycket jag vill.. haha!

Men jag ska inte gnälla mer nu.. Jag ska faktiskt prata om att det faktiskt bara är 22 dagar kvar.. Helt sjukt.. Jag ska bli mamma! Wiiieee!!!
Om allt går som det ska så är jag mamma om max 4 veckor.. Ska ju inte få gå över tiden har de ju sagt så det ska ju inte bli mycket längre än så.. hehe.. Ska bli helt underbart att få snusa på vår lilla bebis... Som är vår.. vi har skapat den.. så underbart. Kan inte med ord förklara hur underbart det känns!

Nej, nu är det dags för kisspaus igen..

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback