diska o tvätta..

Nu har jag ätit lunch och ska snart diska.. Satte mig här en liten stund för att maten skulle få "sjunka" ner lite.. Molly ligger på soffan och sover.. *så söt* Eller hon håller visst på o vakna nu... :-) Hoppas att hon vill sitta i sin babysitter medans jag diskar då.. Men det funkar ju ibland så det är bara att försöka..
Bahh!! Vad varmt det är! Vill bo i duschen just nu!
Hatar o vara svettig.. känner mig så otroligt ofresh då! o det är man ju.. hehe.. Men även att de inte luktar svett så känner jag mig äcklig! Vill bara duscha och duscha och duscha igen.. Men det går ju inte när man är ensam med Molly.. så roligt tycker hon inte att de e o titta på o hon får inte duscha så mycke!
och de e väl bättre o ta duschandet ikväll, annars är man lika varm o läskig direkt igen... hehe

BLÄ!  jag har tråkigt!! vill inte vara ute för mycke med Molly mitt på dan när de e såhär varmt.. o inne finns de inte så mycke spännande o göra!
Usch.. nu får de bli eftermiddag o Anders får komma hem så vi kan hitta på något!

Haha.. Molly sitter i mitt knä o kollar på datorn precis som om hon undrar vad jag håller på med... sötnosen!

Nehe.. om man skulle ta tag i den där disken då...

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

kan ni inte gå ner till varamon och bada lite du och molly?

2008-07-03 @ 15:39:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback