Ensam och övergiven..

Eller nej, så illa är det inte.. :-P Men Anders är iväg och hämtar sin brorson och Molly ligger och sover.. Så då har man lite tid o sitta här o glutta runt..

Vi hade en riktigt underbar dag igår.. Först så kom ju Anders hem från jobbet och straxt därefter åkte min kära syster och hennes små trollungar hemåt. När vi ätit luch här så åkte vi in till Mjölby där Anders släppte av mig hos mamma och han åkte till pappa för att vara ute lite med dogsen.. :-)
Drack lite kaffe hos mamma och åt drömmar.. *host host* Eller vad säger du mamma? hehe
Hjälpte även henne att rulla håret då hennes pojkvän skulle komma och dom skulle ut o äta. så mysigt så.. Vad töntigt det kändes förresten och kalla honom för mammas pojkvän... POJKVÄN... Det kändes som om dom skulle vara små tonåringar.. men, men.. vad ska man kalla det då? Ja, skit samma just nu... Så hjälpte henne som sagt med det.. (hoppas att det blev bra mamma!)
När jag var klar med det så åkte vi förbi syster och hämtade upp lite flyttkartonger!  Kan berätta att jag satt riktigt obekvämt hem.. hade kartonger från alla håll nästan, och såg bara åt sidorna inte framåt vilket gjorde att jag blev lite åksjuk, men nu har vi ju lite kartonger i alla fall!!

När vi väl var hemma så kom Anders kompis Johan hit.. Så trevligt så! Han var riktigt söt med Molly, bar henne från affären när hon inte ville ligga i vagnen o så... Synd bara att hans flickvän Emelie kunde följa med hit, då hon skulle jobba.. Men kanske nästa gång får vi hoppas!

Sen när Johan åkt härifrån så lade vi oss i sängen o kollade film.. *myspys*

Ja, det var gårdagen det... =)

Idag har det inte skett så överdrivet mycket... Jag har packat lite kläder från klädkammaren.. Anders har plockat ner lite saker från väggarna.. Ja, lite småplock helt enkelt.. och nu är Anders som sagt och hämtar sin brorson eftersom hans bror inte slutat jobba ännu... Sen kommer han hem och då ska vi äta och sen ska vi krypa till kojs skapligt idag med o kolla på film...
Det är så skönt o mysigt så det finns inte.. Bara ligga där hela familjen och mysa och bara finnas.. Helt underbart..

Nej, nu vaknar visst Molly... ska gå o gosa lite... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Petra du måste informera i bloggen vart du ska flytta? För ringer varandra gör vi ju inte längre. Varför vet jag inte. Blir det Mjölby för eran del?

2008-07-21 @ 07:45:30
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Johan Sundkvist

Bilderna på Molly har Emma på sin kamera. Hoppas hon kommer hit framåt veckan så jag får dom. Molly var verkligen en ängel, hoppas allt är bra med er.

2008-07-23 @ 14:39:27

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback