först sol, sen regn..

Var fint väder i dag när vi vaknade *jippie* tänkte vi och bestämde oss för att åka till Rinna en sväng.. mysigt värre.. o det var det. Det var mulet, men solen tittade fram ibland i alla fall..
Sen när vi kom hem så dröjde det inte länge förrän det kom världens åsk skur... höll på länge också.. Nu kommer det bara lite fint regn.. men det är varmt! Så det kommer säkert bli åska... :-( Skulle absolut inte förvåna mig!

Nu sitter Anders och kollar på Kungfu Panda eller vad den nu heter.. Jag började kolla, men tyckte inte att de var nått för mig.. Molly ligger bervid Anders och sover.. sötnosar!

Bossi ligger i "sin" soffa och tar igen sig efter badandet och lekandet med Kitty.. dom har verkligen roligt ihop.. o Bossi är så trött när vi kommer hem.. skönt det!

Nej, nu ska jag kolla runt lite innan jag ska slänga mig i soffan o vila lite...

Ha det!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback