första natten

Nu har vi sovit första natten i nya lägenheten... Har sovit helt okej.. o framför allt... Molly har sovit hela natten i sin säng med undantag för en liten stund då hon ammade... Våran duktiga lilla tjej... bara hoppas på att det fortsätter så bra.. :-)
Nu sitter jag här medans Molly ligger bredvid mig o "pratar"... hon är så go!! Anders jobbar.. så idag blir det inte mycket gjort här hemma.. men det gör inte så mycket... Syster yster med småtroll kommer sen och så ska Anders brorson vara här också.. Japp, fullt hus i flyttröran... hehe....

Nej, nu ska jag gulla lite med Molly....

Ha en bra dag i värmen och glöm inte bort att dricka massor!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback