*Gäsp*

Lillan sov bättre igår kväll.. Hon gick t.o.m med på att ligga i sin säng mellan kl 22.30-02... skönt det.. Men hon vaknade ju som vanligt tidigt i morse och ville inte somna om... så man är lite seg just nu.
Anders och hans brorson gick till affären för att köpa korv till lunchen, ojsan.. dom kom hem precis.. :-p
Men i alla fall.. Molly ligger på våran säng och sover lite igen...
och jag sitter här.. Har läst alla "livsviktiga" bloggar.. :-)
Så nu ska jag prata lite med min kära make medan vi lagar lunch.. Blir mycke tidigare lunch när det är barn som ska äta också... hehe..

Hoppas ni får en bra dag och att ni njuter av det fina vädret!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback