god morgon!

Nu har jag gått upp efter att ha legat och somnat och vaknat och somnat och vaknat igen, sen klockan halv sju imorse. Då jag vaknade av att Anders inte låg i sängen längre.. han började jobba extra tidigt idag.. Inte så roligt, men iaf..
Efter idag är han hemma i tre dagar! Fattar inte hur mycket man vänjer sig vid att ha honom hemma när han hade semster. Känns skitkonstigt att han ska iväg o jobba nu.. Men, men.. så är det!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Eller det blir ju en promenad med Molly och Bossi, men ingen lång en för det blir mitt på dan och då är det alldeles för varmt för oss alla tre för att gå en långpromenad. Det får det bli framåt kvällen då solen inte är lika stark..
Annars så ska jag kanske se om jag kan ta en liten dans med damsugaren.. Får se vilket humör Molly är på.. om hon går med på att ligga själv en liten stund.. Det gör hon just nu så hopp finns det.. hehe..
Usch, finns massor som jag vill hitta på, men det är inget som är roligt att göra själv.. får hoppas att tiden går fort så att Anders kommer hem snart!

Kollade på correns väder igår och där visade att det skulle vara fint i dag med och skapligt imorrn men sen skulle det bli sämre väder.. så typiskt!!!!
Men det hinner ju iuf. ändra sig flera gånger innan det visar sig hur det blir.

nepp, nu ska jag äta lite frukost.. Mina rostade smörgåsar har nog svalnat nu.. precis som jag vill ha dom.. :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback