Hemkommen

Nu har jag o Molly varit ute o farit nästan hela dagen... Åkte hemmifrån vid ett och kom hem nyss... Då är det riktigt skönt o komma hem! Jag har varit hos mamma och sen hos syster yster.. Lika bra o slå ihop det.. Bensinen är ju så jäkla dyr nu så man kan fasen inte åka fram o tillbaka hur som helst...
Anders har lekt av sig med Pelle medan jag o Molly var iväg.. :-) När han har gjort det så är han lugn ett tag igen... hehe...
ikväll blir det mys med film o lite godis.. *mums* Det där med att inte äta massa dumt tar jag tag i en annan dag! *skratt*

Usch... har blivit för mycke kaffe idag känner jag... mår lite illa då. Men nu försöker jag dricka vatten för o återställa vätskebalansen..

Ja, så kan de vara..
Ska ge Molly lite mat nu..
Sitter o lyssnar på Brolle.. Han är med på allsång på skansen.. Jäklar vilken röst killen har!
Ja, ja.. mat till Molly var de.. :-p
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback