Home sweet home!

Nu är vi hemma igen.. Eller vi har varit det i några timmar men har inte riktigt haft tid att sitta här förrän nu.. Men nu sover Molly, Anders är iväg med en kompis som ska tatuera sig och då passar jag på att sitta här lite.. :-)

Var uppe hos pappa en stund idag.. Var så trevligt så.. Bossi älskar verkligen o träffa pappa och Kitty.. Gick upp till Hagaparken med dogsen innan vi åkta hem med, när Anders kommit, så dom skulle få gå lite lösa. Men det blev inte så mycket lek för dom.. Dom orkade inte.. Det var för varmt.. Men dom fick strosa omkring i alla fall..
Nått som var mindre roligt var att Bossi hittade bajs att rulla sig i.. så vi fick torka av det värsta med Mollys våtservetter och sen när vi kom hem var det raka vägen in i duschen med henne... Då upptäckte vi dessutom att hon är riktigt tung nu för tiden... Orkade inte lyfta i henne i badkaret längre.. hehe.. fick ta en del i taget.. Först framtassarna och sen baktassarna..
Hon luktar inte helt fresht än, men det är lite bättre i alla fall.. Får väl ta o bada henne en gång till om hon lukat för illa sen när hon torkat till ordentligt...

Jag är så sjukt trött för tillfället, men jag kunde inte koppla av o sova med Molly så jag blev bara frustrerad och rastlös när jag låg där.. Så jag låg bara kvar tills hon hade somnat och snuffsade på henne lite.... :-) Älskar att snuffsa och titta på henne.. Konstigt va? Eller kanske inte nej... hehe...

Anders lyckades åka iväg med bärselen och liften till vagnen när han åkte iväg förut, så jag hoppas att grannen under är hemma och har lust att ta Molly medan jag går ut med Bossi sen.. Annars vet jag inte hur jag ska göra.. Eller jag får ju bädda i sittdelen på vagnen.. det är ju inte så stor skillnad, men jag vet inte riktigt vad jag ska bädda med bara, så det bästa vore att grannen är hemma och har lust att ha henne en liten stund.. så slipper hon ligga i vagnen också.. det är ju inte alltid hon är så nöjd med det.. hehe.. Lilla trollungen.. ;-)

Nej, fy... jag har huvudvärk också känner jag.. *gäsp*
Längtar tills Anders kommer hem... då ska vi bara handla lite och sen är det myskväll som gäller...
Inget roligt att vara ifrån varandra ett dygn när man vant sig att ha den andra där nästan hela tiden.. så var det ju när han hade semester...

Nej, dags att kolla lite bloggar osv innan jag ska fixa lite här..
Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror att en lift ala Lejonet skulle passa er bra med Bossi ;) Inga problem att få henne i och ur badkaret då :p hehe.. så kan det vara. Ser bilden framför mig med henne på liften ;)

2008-07-15 @ 18:18:50
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback