Jippie!

Våran dator är pajj.... *grr* Men nu har vi fått låna en av Anders bror, så nu kan man försöka hänga med lite i vad som händer i världen igen.. hehe...
Fasen vilken blogg abstinens man får!
Men nu som sagt så har vi fått låna en tills vi sparat ihop pengar till en ny.. :-)

Vilket tråkigt väder det är idag då!!! Höll på o gråta när jag tittade ut i morse vid fem tiden.. Ös regnade och såg ut att vara höst.. Inget rokigt alls!
Men det räckte ju att lägga sig o gosa lite med Anders och Molly så kändes allt bättre.. :-)

Har en jäkla tur att jag har min familj.. vet inte hur jag skulle klara mig utan dom..
Det är för dom jag lever.. låter kanske klyshigt, men så är det faktiskt!
Ja, nu ska jaginte sitta här o bli sentimental.. :-D

Anders jobbar i natt... funderar på o gå ut med Bossi  o sen krypa till kojs med Molly o se på antingen grease eller dirty dancing o äta popcorn.. :-)
inget roligt o sitta uppe när de är sånt här väder o Anders jobbar..

Nej, nu är de dags att uppdatera mig i vad som händer i  bloggvärlden.. :-)

Ha de bra!

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Johan Sundkvist

Som jag letat för att hitta denna adress. Inte helt lätt. Hoppas allt är bra med er och att den lånade datorn nu fungerar ett tag så vi får nya roliga inlägg att läsa från er/dig.

/Kramar från Malmö

2008-07-08 @ 11:32:13
URL: http://emobaby-.blogspot.com/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback