Min dag...

 idag känns det lite segt.. sov helt okej i natt vilket var en himla tur det.. Var så fruktansvärt trött igår kväll så jag orkade fasen knappt hålla ögonen öppna.. Men som sagt idag är jag lite piggare.. Men börjar dock bli lite små seg nu. Anders och Molly ligger och vilar nu, men som vanligt så är jag för rastlös för att ligga still någon längre stund.. *suck*
Idag när Anders hade personalmöte så städade jag av lite här hemma.. Lyckades få Molly o somna i sin säng en stund på förmiddagen så då hade jag ju lite tid över... :-) Så skönt att ha sånt gjort så vi kan umgås när Anders är hemma.. Annars hade vi varit tvugna och sätta igång med det när han kom hem.
Slängde även i en maskin tvätt på dan.. som jag precis kom på att vi glömt hänga.. Kanske är dags att göra det då... hehe...

Fasen, jag fick världens överraskning igår! Är så glad så det finns inte!

Ja, ja... tvätten var det ja...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vad var det för överraskning?

2008-07-15 @ 18:16:22
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback