Nya lägenheten

Nu är vi inne... Alla våra saker är i nya lägenheten.. Är så skönt! Men det är ju fortfarande en hel del och packa upp o ställa i ordning, men det får ta den tid det tar... I morgon jobbar ju Anders med så då lär det väl inte bli allt för mycket gjort... :-) o nästa vecka så lär väl tiden då Anders är ledig gå åt till o städa gamla lägenheten. Finns det nått tråkigare än att flyttstäda? Blä... Men et måste ju göras så det är inte mycke o sitta o sura över..

Nu har vi i alla fall fått i oss lite mat och snart ska jag hoppa ner i ett bad med Molly, o sen ska Anders duscha och sen blir det mys framför tv´n.. orkar inte hålla på mer nu med o packa upp...

Nu är det kaffedags!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback