Nybadade

Jag o Molly tog oss ett bad... så mysigt att bada med henne.. Hon gillar det mer o mer... Gosfian!
Nu ligger hon o sover i min famn medan Anders duschar... Hoppas på o kunna lägga ner henne snart o hoppas som sagt att hon ska sova lite bättre ikväll....
Vill ha en myskväll ju.. o inte lätt när man måste gå o gå med lillan... men,men.. så är de o ha småbarn.. =)

Ikväll är det fasen inget o se på tv ju! Eller jag tittar på det där kändisrehab programmet ibland o nu är det ju knappt en timma tills det börjar så nu kanske jag kan stå ut tills dess, men annars är det inte mycke o hurra för...

Imorgon bitti kommer Anders brorson igen.. mmm... så kan de vara.. sen jobbar Anders natt igen... *grr* Hatar som sagt när han jobbar natt....

Nu är de dags att försöka lägga ner lillpluttan....

Sov gott!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du får underhålla dig med att se The Hills på mtv.com det är ruggit bra :)

2008-07-09 @ 21:31:19
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback