Nytt nummer...

Ny har mitt parlino nummer kommit så nu har jag bytt nummer och Anders har tagit över mitt.. tror att jag messade alla som brukar ringa o messa mig så de slipper göra det till Anders.. eller det struntar ju jag iuf i men Anders kanske inte tycker att det är roligt... hehe...

Snart kommer min kära syster med hennes troll hit... så mysigt! Dom ska sova här hos mig så slipper jag sitta själv en fredagskväll som denna.. Dom får väl sova i våran säng så sover jag i säng/soffan med Molly... blir nog bäst tror jag... :-)
Lilla pluttan.. hon är go hon... imorse låg hon o smila som bara den när vi hade vaknat...

Tog ut Bossi på en ordentlig promenad förut.. Det skulle komma några o kolla på våran lägenhet så då ville jag inte vara hemma.. Men i alla fall.. Molly fick sitta i bärselen... O hon somnade där...Snacka om att det blev tugnt för ryggen!
En sovande Molly är inte o leka med... hehe... jag menar barn känns ju tyngre när dom sover för att dom slappnar av sådant... Men mysigt var det... Har lite ont nu, men det var det värt.. Vi fick frisk luft och Bossi fick röra på sig lite.. :-)

Nej, nu ska jag kanske fixa lite här hemma innan syster o småtrollen kommer..

Ha en bra fredagskväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Ska ni flytta? Nu ringer vi gratis till varandra eller snart. Får mitt nya kontantkort nästa vecka. Men kommer behålla samma nummer.

2008-07-19 @ 07:23:17
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback