onsdag..

Idag är det alltså onsdag.. solen skiner och det är så skönt så.. Men vad har man hunnit med idag.. Ingenting.. Anders tränade på förmiddan och sen var vi tvugna att äta lunch och handla.. sen var det dags för Anders att åka o jobba.. :-( Jäkla skit också...
Tråkigt som bara den.. Men, men... får ju ta en liten promenad med Molly och Bossi sen.. o sen kanske det blir en kvällspromenad med hela familjen ikväll.. :-)
Det tog vi oss en igår.. riktigt skönt är det att ta lite frisk luft innan man ska lägga sig.. Sover bättre då.

hmm.. om jag kanske skulle fixa lite nu.. Eller, nja, orkar inte sätta igång med nått.. O gör jag det så funkar det inte så bra, för Molly har en förmåga o vakna precis när jag håller på med nått..
Som i morse så stod jag o diskade, skulle precis skölja disken då vaknade Molly och vägrade sitta i babysittern.. så jag fick skölja av disken med en hand och ha Molly på den andra.. hehe.. Gostjejen!
Älskar henne över allt på denna jord.. Kan inte förklara med ord hur jag känner för henne.. helt sjukt är det!

Nej, nu ska jag ta o försöka göra nått.. :-D

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback