onsdag

Ja, det är redan onsdag.. redan 17 Juli...  inte klokt.. Vi flyttar verkligen snart.. skulle ju få nycklarna den 25/7 så det är ju alltså redan nästa vecka... oj oj oj... har inte börjat packa ihop än.. Tur att vi inte ska flytta så långt dock... hehe..

Igår var vi i Vadstena på nostalgiafton, det är faktiskt ganska mysigt att gå omkring där... Molly var så lugn så.. sov mest.. :-)
Det var även medeltidsmarknad där igår. Tog en snabbtitt, men de var inte så mycke att se. Men kul i alla fall..

Idag jobbar Anders hela dan.. :-( o imorrn med.. eller imorrn jobbar han dygn, inget roligt alls. men vad ska man göra? Bara att gilla läget o se glad ut.

Igår kväll innan vi somnade så låg vi o pratade en massa.. Har börjat göra det mer o mer.. Så mysigt så de e inte klokt.. Molly sov så gott i sin säng!! Hon sover verkligen några timmar varje kväll/natt i sin säng nu.. Hon skulle säkert sova mer om det inte vore för att vi somnar i våran säng när hon ammar på nätterna så då blir hon ju kvar där.. hehe..
Blr nog skillnad i nästa lägenhet. Om det funkar att möblera som jag tänkt så kommer ju inte hennes säng stå som den gör nu...
Ah, vi år se.. =)

Nu är de dags o kolla runt lite!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback