Onsdag

Fasen vad fort dagarna går! Inte klokt! Nu flyttar vi ju snart med.. tur att vi bara ska till nästa trappa.. hehe.. måste inte packa allt så himla noga då.. men ska nog snart börja kolla igen kläder och sånt så jag vet vad som ska med till nästa lägenhet, vad som ska ner till förrådet och vad som ska kastas.. En riktig storrensning blir det! :-)
Kan ju vara skönt.. kommer inte ha massa onödiga saker.. Ja, ja. nog om det.

Idag är Anders brorson här.. Just nu sitter Anders och han o spelar tvspel.. Låter som det går lite sådär för dom.. hehe..

Var ute och gick förut med.. Det var skönt, men varmt! Får nog bli en promenad lite senare sen också.. Det är så himla skönt att rensa huvet lite och få frisk luft.. Helst innan man ska lägga sig också..

Hoppas på att Molly ska kunna koppla av lite bättre ikväll än igår.. Hon kunde inte somna ordentligt.. Somnade till och när jag trodde att hon sov ordentligt så vaknade hon... höll på så länge, så till sist gav jag upp och hon fick sova mellan mig och Anders. Då tog det ca 20 min så sov hon så gott så... skruttunge! Blir inget mys då inte när man har henne mellan oss.. hehe.. men, men.. som sagt så hoppas jag att hon ska sova bättre ikväll så då får vi väl ta igen det då... hehe..

Nej, nu vill hon inte sitta i babysittern längre.. hon vill nog upp i famnen o gosa.. :-P

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback