packning pågår

Fasen vad mycket det är o packa i en lägenhet.. Det är inte klokt... Tycker att vi inte kommer så mycket längre o ändå är det en del kvar... Jag är trött och varm o vill bara ta en dusch o sen slänga mig i sängen o glo på tv.. men inte då.. Måste packa klart.. *grrrr* Flyttar ju imorrn så det måste ju göras.. Måste dock packa om, kartongerna har tagit slut och det är lite som måste packas i kartong så måste kolla över det lite...

Har varit på BVC idag.. Molly väger nu 6795 gram och är 61,5 lång... Stora tjejjan! :-D
Hon fick även sin första vaccination... O det gick så bra så... Hon gnydde till o sen så skrattade hon snart igen... Det är våran lilla tjej det!

Nej, nu är det dags o packa lite igen... Hoppas bara att Molly är nöjd med att ligga o titta på en stund.. Det tar så himla lång tid om Anders ska göra allt för att jag måste gå med Molly... Ja, ja.. så kan det vara!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback