Skallebank o nackont

Jag vaknade i morse och hade lite ont i nacken, sen har det bara blivit värre och värre... Så nu har jag riktigt jäkla ont, och på grund av det så har jag även sån jäkla huvudvärk så det finns inte.. Det är väl spänningshuvudvärk... Så synd om mig så det är inte sant förstår ni.. eller kanske inte... hehe...
Min kära syster + småtroll har precis åkt hem... kom hit och umgicks en liten stund.. Skönt att det kommer nån ibland när Anders jobbar långa pass...

Har fortsatt lite med klädkammaren idag.. så nu är näst intill alla mina skor nerpackade och jag har börjat med väskorna.. Vill ju rensa lite samtidigt som jag håller på så det tar sin lilla tid.. Men det får det göra.. Jag vägrar att flytta med en massa skit.. Bättre och kasta det.. =)
Imorgon ska vi förmodligen kolla tapeter till köket i nya lgh.. Ska bli kul.. Hoppas bara att det finns nått som passar oss...
Sen ska vi försöka och hinna med och fixa lite mer i lägenheten.. alltså packa.. Får passa på lite när Molly sover. Hon är ju inte så nöjd med att bara ligga och titta på nått, hon vill att man ska hålla på med henne och prata och gulla hela tiden så det är inte lätt att packa när hon är vaken.. hehe.. Men imorgn så får vi ju turas om att ha Molly medan den andra packar och så.. Anders är ju hemma hela dan imorrn så...
Vi har även tvättstugan imorrn.. Ska tvätta soffkuddarna..

Nej, nu kan jag inte sitta här mer.. Gör för ont i nacken... :-(
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback