stackars lillan

Fy vad jag lider med Molly i denna värmen... just nu är hon skapligt nöjd, men så fort jag lägger ner henne så blir hon jätte ledsen... Jobbigt för henne...  Försöker o amma henne så ofta det bara går så att hon ska få i sig så mycket vätska som möjligt.. Så ont i brösten har jag nu också.. men hellre det!

Nej, nu somnar hon visst.. kanske skulle försöka mig på o fixa lunch då.. o hoppas på att hon sover en stund så jag hinner klart... Tycker inte om att stå med henne vid spisen när jag lagar mat.. men nu som sagt ska jag försöka o hinna med det innan hon vaknar...

Hehe.. hann visst bara skriva det så tittade hon upp....
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback