vi städar och städar...

Det är inget roligt att flyttstäda i denna värmen! Men nu är det inte allt för mycket kvar... Glasen på balkongen och torka av golven en gång till.. Sen är det klart... Är så glad att vi fått hjälp av våran snälla granne M som haft Molly en del så vi kunnat städa. Utan hennes hjälp så vet jag inte hur lång tid detta skulle tagit!

Nu är Anders iväg och jobbar.. men han jobbar inte så länge idag som tur är. När han slutat så ska vi handla och betala räkningar... (mindre roligt!!!) och sen ska vi försöka ta rutorna där borta.. men då får lillan vara med.. =)

Fasen, jag har så fruktansvärt ont i ryggen så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen... Så synd det är om mig va??? Hehe... nej nu orkar jag inte sitta här...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback