Anders är på fotboll..

.. så jag, Molly o Bossi är ensamna hemma för första gången i huset... lite mysigt faktiskt.. =)
Synd bara att jag har sån jäkla huvudvärk... *suck*
Men det går väl över nångång antar jag..

Det är mycket nu i huset så jag hinner fasen knappt ha på datorn.. o sätter jag på den så är de nått speciellt som jag ska kolla så jag har alltså inte hunnit med att sitta o slösurfa..
Blir väl annorlunda när sommarjobbet är slut och Anders börjar jobba igen antar jag... då kanske jag har lite tid för lilla datorn igen..

Nej, nu ska jag tvätta av Molly som precis ätit middag..
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas huvudvärken går över snart och att ni haft en mysig första ensamma kväll :) kram

2009-08-11 @ 20:53:01
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback