oj vad tiden går fort...

Fasen jag hinner inte med!!!
Vi har bott i huset i två veckor nu, Molly började skolas in på dagis idag och Anders började jobba igen efter semestern idag... Helt sjukt vad tiden går fort.

Molly verkade trivas väldigt bra på dagiset iaf.. Hon var lite blyg några minuter när vi precis kom dit, men sen var det inga problem. Hon sprang omkring o plockade med leksakerna och tittade på kort med en liten kille som gick där.. (korten satt uppsatta i deras höjd på väggen)
Så söta var dom när dom stod där o titta.. *mys*

I morgon ska vi dit igen.. en timma ska vi vara där då också.. Ser nästan fram emot det.. Älskar o se Molly leka sådär.. Min lilla skrutta..

Nej, om man skulle försöka kasta sig i säng då.. Första natten utan Anders i huset... scaryyy... eller inte... =)

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback