vill ha min skrutta tillbaka!

Dumma förkylning, försvinn... du gör min goa lilla fisa till ett liten monster! Tycks inte om!!
Hon orkar ju knappt med sig själv just nu så självklart blir hon ganska så gnällig, vilket gör att mina krafter tryter framåt kvällen och när Molly somnat är jag helt slut och vill helst sova jag också.. kul för Anders.. hehe, men han vet ju varför och förstår det så de e ju lugnt..
Men vill ha min goa glada unge tillbaka nu iaf!!!
Ska bli sååå skönt när hon mår bra igen!

Idag kommer mamma hit en sväng.. ska bli mysigt.. få umgås lite.. inte ofta vi gör det nu för tiden tyvärr..
 inte utan våra respektive alltså.. Så det gäller att passa på när det passar.. =)
Får se vad vi hittar på.. om vi bara sitter här hemma, eller om vi åker någonstans.. beror lite på hur Molly är också..

Nu tror jag att jag ska se om Molly vill sova.. Hon vaknade ju tidigt som vanligt o då blir man ju trött efter en stund igen..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anders the husband

mmm passa på å lek me mamma nu för i helgen kommer ja va klistrad vid din sida;) puss, ÄLSKAR DIG!

2009-08-27 @ 09:56:51

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback