sjuk dotter...

Molly mår inte bra... min lilla stumpa.. hon har lite feber och verkar må allmänt kasst... stackars liten.. Hon är såååå gnällig... detta är nästintill första gången jag kunnat sätta ner henne på golvet utan att det blir ramaskri... *suck* Men, men... bara att stå ut. inte mycke o göra åt.. o det gör ju inte ont i mig direkt när hon vill vara nära o gosa massor.. ;-) Det som är jobbigt är ju det att de blir lite svårt med matlagning, toabesök o sånt när hon vill vara i famnen heeeela tiden... Men som sagt.. bara att kämpa på o försöka göra det bästa av situationen...

Skulle ju egentligen haft äldsta storebrors dotter här i kväll och i natt, men kände det att hon kommer ju inte direkt tycka att det är så roligt att sitta här helt stilla o titta på tv eller på Molly som gnäller... blir inget bra alls...
Så hon stannar hos Nicke m. familj...
Tråkigt när sånt händer, men vad ska man göra.. inte direkt så man kan styra över om man blir sjuk eller inte..

Så idag blir det alltså en innedag... Kanske måste gå till affären en sväng sen, men det beror lite på hur Molly mår... Annars får jag leta i skåpen efter nått till middag.. man brukar allt kunna hitta nått... =)
Tråkigt o sitta inne när det är så fint väder, men jag vill inte riskera att Molly blir sämre av att dra ut henne i sandlådan o så när hon inte är helt okej.. Det tycker jag förövrigt är oerhört oansvarligt som förälder när man gör så... Om man vet att barnet är sjukt då går man inte ut o leker i sandlåda eller så... Mina åsikter... Visst att man kan ta en liten promenad eller så om barnet orkar, men inte mycket mer än så...

Nog om det...
I morgon ska vi till farfar om Molly mår bra.. o sen hoppas jag på en tur i skogen också.. Får se om lilla pappa har nån tid att följa med.. =)

nej, nu vill hon inte vara på golvet mer min lilla sessa.. dags att mysa!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback