grejja?

Hämtade hem Molly från dagis för ett tag sen.. eller rättare sagt vid halv ett.. då hade hon varit ensam där sedan ca tjugo över nio.. Hon blev helt förtvivlad idag, men det hade gått över så fort så.. vilket jag ju egentligen vet att de gör, men man resonerar inte så logiskt när man väl står där.. Vill ju bara ta mitt lilla hjärta i famnen o gå hem eller så... Ähh.. det kommer bli bra!
i morgon ska hon vara där mellan 8-12.. o då ska jag lämna o hämta som "vanligt" alltså, jag ska inte vara med i morgon alls.. får se hur det går.. :-D

Fick berömm för Molly idag.. att hon var så duktig.. Riktigt kul att höra! Men de visste jag ju redan att hon var.. :-P

Nej, nu ska jag försöka o grejja lite här hemma.. Så trött på o se sista kartongerna osv bara stå där.. Men kan ju inte packa upp allt.. eftersom vi inte vet om de e nån ide att sätta upp nått på väggarna ännu..

Nej... jag ska fasen ta tag i nått nu..

Ha de!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Emma

ska ni göra om några väggar eller var det vardagsrummet som ni ville måla om till svart?

2010-09-10 @ 19:30:56
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej Emma... vi ska inte måla nånting.. eller jo, i förrådet här hemma, men vi ska däremot få omtapetserat överallt förutom vårt sovrum..

2010-09-10 @ 22:48:43

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback