inskolning

nu är inskolningen på nya dagiset i full gång.. Känns riktigt bra.. o vilken skillnad det är från mjölby kommun.. =) Molly verkar trivas bra hon också. Gick med på att vara ensam i en o en halv timma idag. Hade gått kanon!
Mitt lilla hjärta... <3
Hon är så otroligt duktig min lilla tjej.. finns ingen så underbar som hon! Självklart har hon sina sidor hon också.. Ibland håller hon på att driva mig till vansinne, men dom fina o underbara sidorna väger upp det! Inget snack om saken..  =)

Nu sover mitt lilla hjärta, Anders jobbar o jag sitter o kollar lite på idol.. Men orkar inte riktigt engagera mig känner jag..

hmm..

Jag är på skapligt dåligt humör idag, vet inte riktigt varför.. Det kom nu på eftermiddagen... Men de går väl över antar jag..

Nej, fy.. orkar inte med det här nu...

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback