ont i halsen.. =(

Fasen vad det svider i min hals.. :-( Vill inte vara krasslig.. vill vara frisk o ha ork till en massa saker ju.. =)
Men bara hoppas att det går över fort..

Just nu sitter jag o är sååå seg.. Har bara gått med Molly till dagis o sen ätit frukost hittills idag.. kommer liksom inte igång.. Men ska snart hoppa in i en dusch så kanske jag piggnar till lite.. =)
Funderar på vad jag ska hitta på i em.. känner för o göra nått kul... Kanske skogen med Bossi, eller lekparken i stan med Molly.. hmm.. Ja, det återstår att se..
Nått vill jag göra iaf.. visst är det skönt att ta det lugnt hemma ibland, men jag är nog mer sån som person att jag vill att det ska hända lite mellan varven också.. =)

Ska se till o väcka Anders sen också.. så vi kan åka o köpa hundmat.. För i morgon ska vi hämta Jalle... ÄNTLIGEN!! Det är helt sjukt hur mycke man saknar honom när han är iväg.. Min "lilla" bebis.. =)
O ja, jag skrev att jag skulle väcka Anders.. Han var så trött idag så efter frukosten så la han sig på soffan o somna.. haha.. min trötta lilla gubbe.. ;-)
Nej, nu ska jag vara snäll... :-P

Hopp in i duschen o sen ta tag i dagen!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja snacka om att familjen inte känns hel utan vår lilla brunbjörn :) puss mmm tycker du e snäll oftast iaf ;)

2010-10-21 @ 10:12:01

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback