Det går över..

..väldigt fort ändå när min kära make är sur på mig.. hehe..
Vilket är en himla tur... :-)
Nu är han hos läkaren o så det ska bli intressant vad han säger om min plutts ben..
Bossi ligger och sover.. Hon blev badad för första gången (iaf hos oss) idag, så hon är nog lite trött efter det.. Men hon var så duktig så..

Ja, usch.. Jag är så trött redan på att vara så svullen i min vänstra hand.. Är verkligen så illa så att jag inte kan ha på mig ringarna.. Vissa dagar har jag dem på mig i alla fall.. Vill ju ha dom på mig..
Men vissa dagara går det verkligen inte.. Då sticker det så dant i fingrarna så jag håller på att bli galen!!

Ja, så kan det vara.. Nu ska jag inte gnälla mer.. Ska vänta på att Anders kommer hem, sen ska vi ut o gå lite längre med Bossi.. Eller längre o längre.. Blir ju inte jättelångt ännu.. Hon orkar ju inte riktigt det, men långt för henne i alla fall.. :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

när du inte har ringarna på dig har du de i ett halsband då? jhag måste få se din ring på lördag. du lite lördags och söndagsgodis vore inte fel va?

2007-12-18 @ 16:58:04
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback