Frukost

Nu som först sitter jag och äter frukost. Har sovit förskräckligt dåligt i natt. Vet inte riktigt varför, men jag har ju mina perioder. Iaf, jag var ju ute med Bossi imorse och sen tänkte jag det att jag lägger mig igen o sover en stund till. Men det ville varken Betty eller Bossi, de skulle leka... *grr*
Men nu för ett tag sen så pallrade jag mig upp och gav Bossi mat och sen var jag ute med henne igen, och nu sitter jag här och har som sagt precis fått i mig min frukost.. Sent för att vara mig kan jag lova..
Ja, ja.. Idag ska jag alltså jobba.. Måste kolla om jag kan så igen sidorna på ett par mammabyxor som jag fått av min kära syster.. Tänkte ta dom till jobbet, då mina byxor där sitter så hårt nu för tiden.. hehe..
Kanske borde ta tag i det ganska så snart.. Har ju inte all tid i världen på mig kom jag precis på..

Anders är o tränar och när han kommer hem ska vi ut o leka med Bossi. Det är mycket roligare när vi går ut tillsammans.. :-)

Ha en bra torsdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback