*gäsp*

Nu sitter jag här och är riktigt trött.. I natt har jag iof kunnat sova skapligt, men jag har blivit mycket mer kvällstrött sen jag blev gravid.. O sen har jag ju faktiskt varit o simmat idag, vilket jag alltid blivit trött efteråt av.. Men skönt var det. Dock fick jag lite ont i ryggen, men det släppte snart.. Så det ska jag göra snart igen!

Anders ligger i soffan o kollar på nån Harry potter film.. inte min typ av film, så jag ville inte se den.. Har inte sett någon av de andra, så jag skulle väl inte fattat sådär jättemycke i alla fall.. eller hur är det? Måste man ha sett dom i ordning?
Eh.. som sagt, jag har ingen aning.. o jag är ju inte så intresserad av det heller..

Han får nog sitta uppe själv o se klart den har jag en känsla av, för mina ögonlock vill bara falla ner... *gäsp*
Nej, nu reser jag mig o går o borstar tänderna o fixar lite!
Sov gott!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback