Hmm..

Undrar varför så många måste göra påhopp på andra genom sina bloggar...
Jag menar, visst.. Jag har också varit arg, irriterad o rent asförbannad när jag skrivit.. Men jag hänger aldrig, aldrig ut någon.. Det ska gå riktigt långt innan jag gör en sån sak.. Varför gör då andra det? Mår de bättre av att hacka på andra? Jag förstår inte riktigt vad man får ut av det.. Man kan ju tänka så långt att det finns faktiskt folk som tar åt sig, som mår dåligt av det som skrivs om dom i bloggar o kommentarer.
Om det är någon blogg som man stör sig på.. SLUTA LÄS DÅ! Det är ingen som tvingar er att läsa dessa bloggar, eller?
Tycker det är helt sjukt att men del har varit tvugna att sätta lösenord, o allt möjligt för att stänga ute vissa läsare..
image5


Ja, ja.. en sak till jag ska gnälla lite om är att jag har ju en sida på familjeliv..Satt o kollade runt där lite idag och kom fram till en tjejs sida som också är gravid. Hon är några veckor längre gånget än vad jag är har jag för mig om.. Men i alla fall.. I sin blogg där skrev hon att hon blev så irriterad på många på familjeliv för dom var så rädda o oroliga hela tiden.. Men det kanske inte är så konstigt??? (tycker jag i alla fall)
O så skrev hon att man i princip var dum i huvudet som tog medicin mot olika saker som halsbränna, huvudvärk osv.. men det är väl lite olika om man behöver det eller inte..
Visst, jag tar inte heller nått sånt förrän jag verkligen inte klarar mer.. (om det inte går över)
Men att klaga o verkligen nedvärdera människor som tar det tycker inte jag är så snällt direkt..
Men som sagt, jag gillade inte hennes blogg, så därför ska jag inte läsa den mer..

Tur att jag har hittat ytterligare två bloggar som jag verkligen avgudar!
Har blivit besatt av dem!
Den ena är babbi.blogg.se och den andra missmaddis.com
De skriver så ärligt och helt rakt upp och ner.. (igen.. tycker jag)
Går för tillfället in flera gånger per dag och kollar om de skrivit nått.. hehe.. besatt.. nej, vaddå?image4

Hoppas förresten att det var okej med dom att jag skrev ut deras här.. Hmm.. kanske ska skriva till dom o vill dom så tar jag bort det sen då..

Nu ska jag prata lite med Emma!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Sedär, tack för länk & tack för att du läser både min och Babbis blogg :) Babbi är min soulsister, det gör mig alldeles speciellt underbart lycklig att både hon och jag drar till oss samma människor och att vi uppskattas lika mycket. Tack!

2007-12-07 @ 18:29:58
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Gabriella

Och jag kan bara hålla med vad Maddis skrev.. tack!! Från oss :)

2007-12-07 @ 18:58:38
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback