Jäkla Anders jobb!

Nu är jag sur! Anders fick åka o jobba mycket tidigare än vad som var tänkt idag.. För att killen som skulle jobba är sjuk.. O det kan ju alla bli så det är inget med det. Det är det att ingen annan kunde hoppa in så då fick som sagt Anders ta de.. Inte vad jag hade tänkt mig idag.. Jag som hade tänkt mig en hel eftermiddag med mys.. Tji fick jag.

Idag har det inte hänt sådär jättemycket.. Vi var ute med Bossi en bra stund på förmiddagen idag och lekte men vi gick även en runda. Ska nog försöka göra det på förmiddagarna. Hon har ju så fruktansvärt mycket energi på morgonen o förmiddan så det är nog det hon behöver. Så det har varit en relativt lugn dag.

Behövde inte gå ut i morse heller. Jag var ute så sent med henne igår kväll så Anders tog ut henne när han kom hem från jobbet.. Skönt att ligga kvar i sängen!
O min kära man hade varit så söt så han hade varit och köpt goda smörgåsar till min frukost så jag fick lyxa lite idag. Tur att man blir lite bortskämd ibland. Behöver verkligen det!

Ikväll blir det att ta det lugnt. Kanske ska fixa lite i lilla rummet, som fortfarande inte kommit i ordning efter flytten.. hehe.
Hade tänkt att göra det på fredag förmiddag, men om jag orkar tar jag nog tag i det ikväll som sagt, så slipper Anders vara med. Inget roligt o städa..

Ja, ja.. nu ska jag läsa några bloggar o sen ska jag titta på tv (o kanske städa då..)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback