jobb o biobesök.

Nej, det är inte jag som får gå på bio. Det är Anders, med sin pappa.. Men det unnar jag dom.. Lite tråkigt bara att det blev idag. Jag jobbade ju på dan o så är alltså Anders på bio nu, så det blev inte många timmar tillsammans idag heller. Blir galen på att inte få lite mer tid med Anders. Det har varit väldigt lite av den varan sista tiden. O ikväll lär väl jag somna fort som bara den.. Brukar göra det när jag jobbat.. o imorrn natt jobbar Anders.. Jäkla skit oxå. Nästa vecka ska jag fasen låsa in oss en hel dag. Endast gå utanför dörren för att rasta Bossi, o ingen kommer få komma innanför dörren heller.. hehe.. :-)

nej, nu ska jag nog slöa lite framför dumburken.. undrar om det är något vettigt på tv idag.. *hmm*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback