julbestyr

Nu är den allra sista julklappen handlad.. I alla fall från mig.. Anders är iväg o handlar det sista han hade nu.. Jag har gjort i ordning julskinkan.. Min egen tradition att ha i alla fall en julskinka hemma.. :-)
image19
                                                                           
image20

Knäcken är kokad o står för att svalna.. O jag har halsbränna.. Jäkla skit.. o ont i ryggen har jag med.. ska nog kräva massage ikväll.... hehe.. det är ju sååå skönt..
Ja, ja.. nu ska jag gå o utfodra den lilla vovven o sen gå ut med henne o se om Anders kommer hem snart så att vi kan få laga mat nån gång..

Ha en bra torsdagskväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback