Juldan

Då har det alltså varit julafton då.. Fattar inte hur det kan gå så fort.. Men jag är nöjd med min jul.. Eller det var lite för stressigt med åkande hit o dit o Anders skulle jobba o allt, så nästa år har vi sagt att vi ska vara hemma.. Sen kan det komma nån hit om de vill o de vi inte träffar på julafton, de kan man träffa i dagarna runt omkring jul.. Tror nog att man får ut mer av julen om man inte stressar runt så dant utan tar det lugnt o inte känner massa stress o press att man ska hinna träffa alla..
ja, ja.. Men det var trevligt i alla fall. Fick fina paket och är hur nöjd som helst!
Men lite sur är jag att en tjej lurade mig angående Anders julklapp. Hon trodde absolut inte att en medium (tröja) skulle sitta bra på Anders, hon trodde att den skulle bli för kort i ärmarna. Så jag köpte alltså en large. Men det skulle jag inte gjort, den var ju alldeles för stor!! och en medium kommer bli bra i ärmarna! Han har en liknanade tröja fast en annan färg redan som han har small i.. så den blir till att byta.. Men han fick kvittot så får han byta själv. Då kan han ju prova med för säkerhets skull..
Det var väl det enda som jag kände var riktigt tråkigt när det gäller julklapparna som jag gav.
Annars så tror jag att det blev bra..

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar som jag missat några dagar nu!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du vad fick du i julklapp?

2007-12-26 @ 09:46:29
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback