Lycklig!!!

Idag har jag varit på MVC på amningsinfo. Efter att det var slut skulle alla få sina modersintyg som ska lämnas in till försäkringskassan.. :-)
Sen hände nått underbart, jag fick lyssna på hjärtljuden!! Pyret var samarbetsvillig idag och for inte omkring så himla mycket så det var inte så svårt att få in hjärtöjuden.. O allt lät så bra så!
Synd bara att inte Anders var med.. Han blev så ledsen när jag sa att jag fått lyssna på hjärtat.. Men vad ska man göra.. Det strulade ju med hundvakt imorse, så det blev ju så att Anders fick vara hemma med Bossi, o jag fick vara själv på MVC..

Ja, så nu kommer nog jag gå omkring med ett fånigt flin hela dan.. hehe.. helt underbart o få bevis på att något lever där inne genom att få höra hjärtat eller se på den lill* på ultraljud..

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar o sen ska jag nog ta det lite lugnt ett tag.. är lite trött idag.
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Synd att inte Anders fick följa med, taskigt med den där hundvakten hoppas han hade ett giltigt skäl till att inte dyka upp....... Kramar till er.

2007-12-17 @ 21:30:09

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback