Mörkt

Varför ska det vara så mörkt ute?? Tycker inte om det.. Om det ska vara mörkt så ska det också ligga massa snö som gör att det ser lite ljusare o mysigare ut.. inte som det är nu!
Då blir man bara trött..
Längtar tills världens underbaraste man (enligt mig) kommer innanför dörren.. Då ska jag redan ligga i badet så ska han bara strippa av sig o sjunka ner.. *mums*
Älskar verkligen min lilla Anders av hela mitt hjärta.. Vem kunde anat för ett år sen att jag skulle vara i den situationen som jag är i??
Fattar inte varför jag ödslat så mycket tid på killar som inte varit bra för mig.. Varför jag inte trodde att jag var värd mer.. Men nu vet jag att jag är det, o det har jag Anders att tacka för!
Längtar något otroligt tills på lördag! Ska bli så roligt!!

Hmm.. ja, så kan det vara.. Känner mig allmänt glad idag, som det kanske märks.. Även att jag har mått illa o haft skallebank, så är jag glad!

Det måste ändå vara sann glädje när man känner sig nöjd med livet även när man inte mår sådär toppenbra!?!

Är så glad för Emma o hennes pöjk med! :-D Ett stort GRATTIS till er!

Nej, nu ska min fiskgratäng in i ugnen har jag tänkt mig, så jag får nån kvällsmat.. :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: petra

hej!

gå in på mitt senaste inlägg och registera dig på länken och få grattis biocheckar eller presentkort=)

Have fun=)

2007-12-06 @ 23:13:35
URL: http://petronellis.blogg.se
Postat av: Gabriella

Vilken go kommentar du skrev, tack :)

2007-12-07 @ 14:06:53
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback