mysdag

Idag har det varit en riktigt mysdag. Anders och jag har bara varit ifrån varandra en timma ungefär..Skönt att ha såna dagar..
Efter att vi vaknat så gick jag ut med Bossi, o Anders åkte iväg till affären för att köpa nått gott till frukost.. :-)
Sen fixade han iordning frukost och så lade vi oss i sängen och åt o kollade på två lost avsnitt. Låg länge där och myste o kollade på Lost..
Sen var det dags för att gå upp..Anders skulle iväg till sin pappas gamla kontor för att hämta några hyllor vi skulle få och sen skulle han åka o handla. Så då var jag ute o lekte med Bossi o sen slappade jag mest.
Lagade korvstroganoff med ris till lunch.. inte min favoritmat men Anders ville ha det, så ibland får man ställa upp.. hehe..
Men ikväll så får jag god sallad.. Eller jag får säkert fixa den, men jag fick välja maten till ikväll i o m att han valde lunchen.. *hmm*
Så det blir ägg o bacon sallad.. Det är så fruktansvärt gott.. Den bästa salladen man kan göra.. Visst, kanske inte den nyttigaste men ibland får man unna sig lite gotti!

Usch, hatar dessa dagar då allt varit så bra så vet jag att Anders ska åka iväg till jobbet sen. o vara borta hela långa natten. Sen har vi bara fredag ihop. Anders börjar jobba lördag morgon o slutar söndag morgon o jag börjar jobba 8.00 på söndag o slutar 21.30.. Så det blir inte mycket till helg för oss två. Men det får vi ta igen på måndag då vi båda är lediga o ska mysa. Det är ju faktiskt nyårsafton då! :-)

Dags att gå o koka äggen så de hinner svalna..

Blev ett ganska långt o ganska så meningslöst inlägg det här.. Så en stor eloge till dig som orkat läsa ända hit! :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anders " the husband" Thim

hihi länge du bloggat nu älskling å du börja väll tom tidigare än såhär :) tyckte det va kul å läsa lite från länge sen hihi;) puss älskar dig

2009-04-05 @ 09:04:18

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback