ny dag, nya bekymmer..

Fasen vilka hormoner som strömmar i mig.. mitt humör går upp o ner som nån jäkla berg o dalbana..
Fast just för tillfället känns det ganska okej faktiskt.. Fast min lilla vovve går mig på nerverna för tillfället.. hon är på ett himla bushumör o det är inte jag just nu.. Det är konstigt att hon får dessa ryck när hon är inne.. ute är hon så beskedlig så.. haha.. Alla som klappar henne ute brukar säga att vad lugn hon är.. Yeah ringht tänker jag.. skenet bedrar.
Fast hon är ganska så söt när hon försöker få igång alla på lite bus..

Idag är det alltså onsdag om jag fattat det hela rätt..
Imorrn är det tänkt att jag ska handla de sista julklapparna. Ska bli roligt o se vad jag tillslut hittar på till min kära make, eftersom jag för tillfället knappt har en aning om vad jag ska köpa (fortfarande).
Men får kolla runt lite så kanske jag hittar nått.. :-)
Hmm.. kom på att jag ska kolla i en affär som han riktigt gillar.. Kanske kan hitta den lilla julklappen där.
Vi ska ju köpa julklapp till varandra för ca 300 har vi sagt, så att det inte sticker iväg för mycket.. men sen ska vi även köpa något litet som vi ska ge på morgonen.. O det var den till morgonen som jag ska titta i den lilla affären tror jag nog.. :-)
Vill ju köpa den perfekta julklappen till honom. O han säger att jag inte ska sätta sån press på mig själv, att det blir bra med vad jag än köper. Men så funkar ju inte riktigt jag då då.. Jag vill ju att det ska bli perfekt!!!
Hmm.. ja, i alla fall så det ska jag göra i morgon eftermiddag när Anders slutat jobba..
Sen ska jag skicka iväg honom till affären så att jag kan göra en julskinka o lite knäck på kvällen.. För så ska det vara på jul.. Han ska även få köpa julgardiner till vardagsrummet..

Nu ska jag fixa mat till voffsing o sen ut med henne innan det är dags att utfodra mig o Anders..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback