Ny läsare.. :-)

Har upptäckt nu att min kära syster yster läser min blogg.. hehe.. känns roligt! Välkommen hit! *puss*
Nu har precis hennes man T varit här o hämtat deras små troll som varit här en stund idag.
Vi har ätit frukost o tittat på Pettson o Findus, tomtemaskinen..
Så mysigt så.. Dom är för söta dom små trollen.. O inte har de glömt att jag skämtade om att vi hade hustroll inne i kläkammaren. Det måste dom prata om varje gång de är här.. Men  jag har sagt nu att våra hustroll har flyttat... Haha.. Ibland känner jag mig lite elak, men de verkar inte vara så rädda för "hustrollen"..

Anders åkte precis iväg för att träna, Bossi har precis varit ute o ser ut att vilja vila en stund.. Kanske skulle passa på att slöa lite jag med då..

Hoppas att ni har en bra tisdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback