nyss kommit in...

..från en lite längrw promenad med Bossi.. Hon var så duktig idag.. Hon gick bra och hon höll inte på o trilskas som hon kan göra när det är mörkt och man är ensam med henne.. Hon vill helst att det ska vara två som går ut med henne den lilla skruttan.. :-)
Men som sagt, nu gick hon jättebra! Hon åt även kanon bra nu på eftermiddan.. Hoppas att hon äter lika bra ikväll.. Då kanske det har vänt.. Vet ju att valpar kan vara lite jobbiga med maten i början efter en flytt, men man blir ju lite orolig ändå..  Men nu kanske det har vänt alltså... *håller tummarna*

Anders jobbar hela långa dagen, så det är jag, Bossi och Betty hela långa dagen helt ensam.. Vilket är lite mysigt, men man saknar ju Anders..
Känns som om han inte har varit hemma så mycket sista dagarna.. Men i nästa vecka ska det nog bli bättre hoppas vi.. :-)
Eller det måste det bli.. Hade ju tänkt köpa julklapp till Anders på typ torsdag.. Bara att hålla tummarna för att det kommer funka.. För han har ju inte köpt till mig ännu heller.. (säger han, vad vet jag)
Så vi måste få lite tid i nästa vecka..

Ja, ja.. det löser sig nog..

Nu ska jag läsa lite bloggar o sen kolla lite på tv...

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback