Oj!

Vad tiden går fort ändå när man går upp tidigt o sätter igång med nått...
Nu på morgonen har jag hunnit med att tvätta.. (ska ner snart och hänga det sista på tork) Jag har diskat, och plockat iordning vid min säng, bäddat och plockat upp de leksaker från golvet som tillhör Betty som hon inte får ha kvar..
Eller jag har plockat upp de jag leksaker som jag ser.. hehe..
Så nu ska jag som sagt ner snart och hänga upp det sista på tork, sen ska jag upp till lägenheten.. Tänkte dammsuga av lite.. Hmm.. undrar hur tidigt man kan göra det utan att stöta sig med grannarna.. Sen ska jag duscha o fixa iordning mig, hämta upp tvätten o nånstans under den tiden kommer förmodligen Anders hem.. Om han inte vill stanna på jobbet när jag gått upp tidigt.. Brukar inte ha sådär jättebra morgonhumör kan jag ju inte påstå.. Stackarn, vad han får stå ut med.. hehe..
Men i alla fall.. Sen är det snart dags för oss att bege oss iväg mot Karlskoga... *Jippie*
Ja, så kommer de närmsta timmarna se ut för mig!
Kanske skriver nått mer innan vi drar idag.. Det är sånt som märks..
Nu.. Tvättstugan!
image12

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback