såååå trött

Fattar inte hur jag kan vara såhär trött när jag inte gjort nått speciellt idag.. men det kanske kommer nu att jag sovit dåligt i typ en veckas tid.. inte bra, inte bra alls..
Men så kan det va.
Fasen vad skönt det skulle varit o få gå o lägga sig nu, men det är lite tidigt att gå ut med Bossi för sista gången ännu.. Men jag ska snart gå ut med henne. Anders tar ju ut henne i morgon bitti när han kommer hem.. Skönt o slippa gå från sängen o ut ibland.. :-)
Imorrn ska jag försöka komma ihåg o ta en liten blodsockerkurva med.. Är ett tag sen, men sist jag gjorde det så låg det ju okej i alla fall, så jag är inte allt för orolig..

Fy, det är inget på tv ikväll som jag kan tänka mig o kolla på tills jag somnar.. inte som jag hittat i alla fall..
O inte kan jag bränna ut nån film heller, eftersom det strular.. Jäkla dator.. hehe..

Nej, nu vaknade Bossi, så nu är de bäst att gå ut innan det händer en olycka..
Sov gott!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback